دسترسی

ماشین حساب تناسب اندام

بایگانی مقالات دانش نامه ورزشی دکتر سجاد عارفی نیا مرجع ورزش ایران

دسته بندی: ماشین حساب تناسب اندام

مقالات علمی و کاربردی سجاد عارفی نیا

Sport Science

ماشین حساب تناسب اندام

در دسته ماشین حساب تناسب اندام به تمام ماشین حساب های خودکار تست ورزشی و آزمون های معتبر ورزشی سلامتی و تناسب اندام دسترسی دارید.

ماشین حساب تناسب اندام یک ابزار مهم و کارآمد در حوزه تناسب اندام و ورزش است که به افراد کمک می‌کند تا بهترین برنامه تمرینی و تغذیه‌ای برای رسیدن به اهداف خود را پیدا کنند. این دستگاه‌ها از تکنولوژی پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند تا اطلاعات مربوط به وزن، قد، سن، سطح فعالیت و اهداف تمرینی فرد را دریافت کرده و به او راهنمایی کنند.

انواع ماشین حساب تناسب اندام شامل ماشین حساب تناسب اندام سنتی، ماشین حساب تناسب اندام دیجیتال و ماشین حساب تناسب اندام هوشمند می‌شود. ماشین حساب تناسب اندام سنتی دارای دکمه‌ها و صفحه نمایش است و کاربر باید اطلاعات مربوط به خود را به صورت دستی وارد کند. ماشین حساب تناسب اندام دیجیتال از صفحه نمایش لمسی و دکمه‌های کمکی برای ورود اطلاعات استفاده می‌کند. ماشین حساب تناسب اندام هوشمند دارای قابلیت اتصال به اینترنت و برنامه‌های تمرینی و تغذیه‌ای هوشمند است که به کاربر کمک می‌کند تا بهترین برنامه را انتخاب کند.

کاربردهای ماشین حساب تناسب اندام بسیار گسترده است. این دستگاه‌ها به افراد کمک می‌کنند تا وزن خود را کنترل کنند، بهترین برنامه تمرینی را برای رسیدن به اهدافشان پیدا کنند و میزان کالری مصرفی و سوخت مورد نیاز برای تمریناتشان را محاسبه کنند. همچنین ماشین حساب تناسب اندام به افراد کمک می‌کند تا پیشرفت خود را در تمرینات و تغذیه‌شان رصد کرده و اصلاحات لازم را اعمال کنند.

در نهایت، ماشین حساب تناسب اندام یک ابزار بسیار مفید و حیاتی برای افرادی است که به دنبال بهبود وضعیت فیزیکی و سلامتی خود هستند. این دستگاه‌ها به کاربران کمک می‌کنند تا بهترین برنامه تمرینی و تغذیه‌ای را برای رسیدن به اهدافشان پیدا کنند و بهترین نتیجه را بدست آورند.

ماشین حساب ضریب هوش

چندین تست استاندارد در دسترس وجود دارد. رایج ترین آنها عبارتند از:
مقیاس هوش استانفورد-بینه
هوش غیرکلامی جهانی
مقیاس های توانایی افتراقی<br

بیشتر بدان ←
مرجع آموزش ورزش ایران ، ثبت نظر همکاری درآمدزایی
گزینده مقالات تازه
سجاد عارفی نیا سایت رسمی دکتر سجاد عارفی نیا متخصص سیستمهای پیشرفته تمرینی آموزش مربیگری برنامه نویسی ورزشی مرجع آموزش ورزش ایران سایت سجاد عارفی نیا

رژیم پروتکل خود ایمنی (AIP)

رژیم پروتکل خود ایمنی (AIP) اغلب برای بیماری خود ایمنی استفاده می شود. این رژیم توسعه رژیم پارینه سنگی – یک رژیم غذایی حذف چند مرحله ای است که برای کاهش علائم بیماری های خود ایمنی استفاده می شود. این بر اساس این تئوری است که غذاهای خاص باعث التهاب یا ایجاد یک میکروبیوم روده نامتعادل می شوند. چند مطالعه بدون برچسب و کنترل نشده حاکی از بهبود کیفیت زندگی، فعالیت بیماری IBD و نشانگرهای التهابی است، اما تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

Continue reading

سجاد عارفی نیا سایت رسمی دکتر سجاد عارفی نیا متخصص سیستمهای پیشرفته تمرینی آموزش مربیگری برنامه نویسی ورزشی مرجع آموزش ورزش ایران سایت سجاد عارفی نیا

رژیم غذایی سندرم روده و روانشناسی (GAPS)

رژیم غذایی سندرم روده و روانشناسی (GAPS) اغلب برای سلامت مغز و سلامت روده استفاده می شود. یک رژیم غذایی حذف چند مرحله ای است که توسط پزشک برای درمان اختلال طیف اوتیسم (ASD) پسرش ایجاد شده است. رژیم بر اساس این تئوری است که غذاهای خاص باعث ایجاد میکروبیوم روده نامتعادل یا “نشت روده” و اختلالات خلقی می شوند. علیرغم گزارش های حکایتی در مورد بهبود رژیم غذایی، هرگز به طور رسمی مورد تحقیق قرار نگرفته است.

Continue reading

سجاد عارفی نیا سایت رسمی دکتر سجاد عارفی نیا متخصص سیستمهای پیشرفته تمرینی آموزش مربیگری برنامه نویسی ورزشی مرجع آموزش ورزش ایران سایت سجاد عارفی نیا

رژیم روزه متناوب 16:8

16:8 روزه متناوب اغلب برای کاهش چربی استفاده می شود. پروتکل 16:8 نوعی روزه داری متناوب است (که در ادبیات علمی به عنوان غذا خوردن با محدودیت زمانی شناخته می شود) که شامل پرهیز از کالری به مدت 16 ساعت در روز و سپس غذا خوردن در یک بازه زمانی 8 ساعته است. پنجره غذا خوردن می تواند در هر نقطه ای از روز رخ دهد، اما بسیاری از مردم بین ساعت 12 بعد از ظهر تا 8 شب غذا خوردن را انتخاب می کنند.

Continue reading

سجاد عارفی نیا سایت رسمی دکتر سجاد عارفی نیا متخصص سیستمهای پیشرفته تمرینی آموزش مربیگری برنامه نویسی ورزشی مرجع آموزش ورزش ایران سایت سجاد عارفی نیا

یوهیمبین Yohimbine

یوهیمبین Yohimbine به دلیل خواص چربی سوزی و فواید آن برای اختلال عملکرد جنسی مردان ترویج می شود. اگرچه یوهیمبین موثر است، عوارض جانبی ممکن است شامل اضطراب، عصبی بودن و افزایش ضربان قلب باشد و دوز گزارش شده یوهیمبین در بسیاری از فرمول های مکمل با دوز واقعی مطابقت ندارد.

Continue reading

سجاد عارفی نیا سایت رسمی دکتر سجاد عارفی نیا متخصص سیستمهای پیشرفته تمرینی آموزش مربیگری برنامه نویسی ورزشی مرجع آموزش ورزش ایران سایت سجاد عارفی نیا

سلنیوم Selenium

سلنیوم Selenium اغلب برای ایمنی و بیماری های عفونی استفاده می شود. یک ماده معدنی ضروری که به دلیل قابلیت های آنتی اکسیدانی اش شناخته شده است، بخشی از برخی از آنزیم های آنتی اکسیدانی مانند گلوتاتیون را تشکیل می دهد تا اثرات محافظتی ایجاد کند. با این حال، مصرف بیش از حد مورد نیاز، می تواند باعث آسیب اکسیداتیو شود و ممکن است پیش دیابت باشد.

Continue reading

مقالات تازه

رژیم پروتکل خود ایمنی (AIP)
رژیم غذایی سندرم روده و روانشناسی (GAPS)
رژیم روزه متناوب 16:8
یوهیمبین Yohimbine
سلنیوم Selenium
زد ام ای ZMA
آرژنین Arginine
پروتئین وی Whey Protein
کازئین Casein
کافئین Caffeine
7،8-دی هیدروکسی فلاون
7-کتو DHEA
5-HTP
1،3-دی متیل آمیل آمین
ماشین حساب سیستم هرمی پرس سینه
ماشین حساب 5/3/1 برنامه نویسی پاورلیفتینگ
ماشین حساب آزمون PT نیروی هوایی
ماشین حساب چربی بدن نیروی دریایی آمریکا
ماشین حساب شاخص توده بدون چربی FFMI
ماشین حساب دریافت کالری

بررسی مقالات

در بخش مقالات علم خود را رشد دهید.

دسترسی به فهرست مقالات

مرجع ورزش ایران مرکز خدمات ورزشی ایران دکتر آس با سجاد عارفی نیا

Get in touch today and receive a complimentary consultation

ready to take your business to the next level by Sajad Arefinaia

سبد خرید

با من، علمی-درست-هدفمند تمرین کن!

ورود

حساب کاربری نداری؟

حساب کاربری
مقالات
0 items سبدخرید
فروشگاه
مِنیو